Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marieke Versloot - WaarBenJij.nu Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marieke Versloot - WaarBenJij.nu

Noosa

Door: mariekeversloot

Blijf op de hoogte en volg Marieke

28 Februari 2014 | Australië, Noosa Heads

Brisbane

De afgelopen drie dagen ben ik in Brisbane geweest. Brisbane is de op twee na grootste stad van Australie. Het is een erg mooie en moderne stad. Het hostel was ook goed. De laatste twee nachten had ik de kamer voor mezelf. Dat was echt luxe!

Voordat ik naar Brisbane kwam zat ik in Surfers Paradise. Ik zag hier best wel tegen op, omdat ik van iedereen hoorde dat het net Salou is. Maar het is me alles meegevallen. Ik verbleef in een super leuk hostel, het weer was goed en er waren gezellige mensen.
Gisteren ben ik naar een soort dierentuin / wildpark geweest. De dieren waren zo wild dat je de kangoeroes gewoon kon aaien en ik ben ook nog met een koalabeer op de foto geweest.. Maar het was een erg leuke dag.

Ik ben nu aangekomen in Noosa. Het was ongeveer 2 en half uur rijden vanaf Brisbane, dus een heel kort ritje voor Australische begrippen. Noosa is echt heel erg mooi. Vandaag ga ik naar een natuurpark toe.

Tot de volgende keer!

  • 28 Februari 2014 - 13:19

    Renate Raven:

    Hoi Marieke,

    Ik heb geen idee hoe ik mijzelf moet toevoegen maar misschien moet jij dat wel zelf doen....

    Leuk om te lezen wat je zoal aan het doen bent daar. Hopelijk gaat het ook verder goed met je daar.
    Ben heel erg benieuwd naar je foto's :~)).

    Tot je volgende verslag.

    XxXx

  • 28 Februari 2014 - 23:25

    Marius:

    Heee Marieke

    Heb je blog ook ontdekt (met hulp van Inge).
    Gaaf dat je ff de andere kant van de bol gaat ontdekken.

    Heel veel plezier en goede reis.

    De Verslootjes van de Waterlelie

  • 01 Maart 2014 - 20:23

    Tante Julia:

    Hoi Marieke,fijn weer wat van je te horen,heb de foto gezien met de koala op je arm, leuk dat dat kan.Zo te lezen heb je het gelukkig naar je zin, geniet maar lekker. Wens je nog een plezierige reis, tot horens

  • 02 Maart 2014 - 23:04

    Paul:

    Hee Marieke,
    Leuk om te lezen dat je t naar je zin hebt!!!
    Geen koala in je koffer doen om mee naar huis te nemen(volgens
    mij vinden je kippies dat niks...)

  • 03 Maart 2014 - 19:33

    Christian:

    hi traveler,

    je bent goed bezig!!!!!

    see ya

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Noosa Heads

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Maart 2014

1770

28 Februari 2014

Noosa

20 Februari 2014

Byron Bay

14 Februari 2014

Sydney 2

12 Februari 2014

Sydney, dag 1
Marieke

Welkom, Leuk dat je me volgt op mijn blog over mijn reis door Australië!

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 6632

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: