Byron Bay - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Versloot - WaarBenJij.nu Byron Bay - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Versloot - WaarBenJij.nu

Byron Bay

Door: mariekeversloot

Blijf op de hoogte en volg Marieke

20 Februari 2014 | Australië, Sydney

Hallo Allemaal,
Bij deze een nieuw verslagje van mijn reis. Ik ben inmiddels al best wel een eindje op weg aan de oostkust. Vanuit Sydney ben ik naar Woolgoolga gegaan. Hier was een surfkamp waar ik twee nachten ben gebleven. Surfen is best lastig, maar wel super leuk om te leren. In het surfkamp heb ik ook leuke mensen ontmoet.

Na het surfkamp ben ik naar Byron Bay gegaan. Daar verblijf ik nu. Byron Bay is echt heel erg leuk. Gisteren heb ik een tour gedaan naar Nimbin. Dit is een oud hippiedorp. Wel grappig om te zien. Daarna zijn we nog een stukje het tropisch regenwoud in gegaan. Dat was echt heel erg mooi. En ik heb een koalabeer gezien!!!

Vandaag ga ik met twee NL meisjes naar de vuurtoren van Byron Bay. Dit is het meest oostelijke punt van Australie. Vanmiddag ga ik een kayak tocht doen. Morgen vertrek ik weer uit Byron Bay richting Surfers Paradise. Ik ben erg benieuwd hoe dit is, want het is erg toeristisch.

Tot snel!

  • 20 Februari 2014 - 22:12

    Andrea:

    Heu Honnepon,

    Wat gaaf allemaal, ben echt blij dat je je draai heb gevonden
    En dat je je soa-beertje heb ontmoed ;)

    Maarrrr ben wel nieuwsgierig naar foto's en die melkflesjes zullen inmiddels wel een beetje bijgekleurd zijn :)

    Kussies van ons!!

  • 20 Februari 2014 - 23:13

    Astrid:

    Hey meis! Wat tof dat je hebt leren surfen! Hoop dat je het daar zo verschrikkelijk naar je zin hebt! Fijn dat je af en toe een update hierop geeft zodat wij hier in regenachtig Nederland kunnen genieten van jouw avonturen. Hebben ze ook ezeltjes in Australië? ;)

    Dikke kus van mij

  • 21 Februari 2014 - 00:35

    Tante Julia:

    Hoi vakantieganger, zo te lezen heb je het we naar je zin, leuk al die nieuwe ontdekkingen,geniet er vooral van, nog heel veel plezier en geniet. Groetjes vanaf de roerdomp

  • 21 Februari 2014 - 08:30

    Desiree:

    Hey, leuk om zo je belevenissen te volgen. Zo te zien heb je het onwijs naar je zin. Geniet er maar lekker van! Groetjes van iedereen hier.

  • 22 Februari 2014 - 08:27

    Henk Van Roon:

    Hoi Marieke,

    Leuk dat je zoveel plezier hebt en volgens mij is het weer heerlijk, de atleten van je groep vinden het leuk dat je deze stap hebt gedaan. Veel mensen wille het ook graag doen maar doen het niet en krijgen later spijt. Ik vind het leuk je te volgen en ik wens je voor de komende tijd ontzettend veel plezier en geniet van deze tijd. Ga je ook nog trainen?

    Groet,

    Henk

  • 25 Februari 2014 - 18:54

    Daniel Jeweetwel:

    Cool ik hoop dat je het erg naar je zin hebt en je goed vermaakt jij bent zeker 10 uur naar de soa beertjes gekeken hier gaat het erg goed en we missen je heel erg :'(
    En ik denk de hele dag aan je van hoe gaat het nou wat doet ze nou? En dat soort dingen we moeten gauw eens skypen



    Xxxxx Daan

  • 25 Februari 2014 - 18:54

    Daniel Jeweetwel:

    Cool ik hoop dat je het erg naar je zin hebt en je goed vermaakt jij bent zeker 10 uur naar de soa beertjes gekeken hier gaat het erg goed en we missen je heel erg :'(
    En ik denk de hele dag aan je van hoe gaat het nou wat doet ze nou? En dat soort dingen we moeten gauw eens skypen



    Xxxxx Daan

  • 25 Februari 2014 - 18:54

    Daniel Jeweetwel:

    Cool ik hoop dat je het erg naar je zin hebt en je goed vermaakt jij bent zeker 10 uur naar de soa beertjes gekeken hier gaat het erg goed en we missen je heel erg :'(
    En ik denk de hele dag aan je van hoe gaat het nou wat doet ze nou? En dat soort dingen we moeten gauw eens skypen



    Xxxxx Daan

  • 25 Februari 2014 - 18:54

    Daniel Jeweetwel:

    Cool ik hoop dat je het erg naar je zin hebt en je goed vermaakt jij bent zeker 10 uur naar de soa beertjes gekeken hier gaat het erg goed en we missen je heel erg :'(
    En ik denk de hele dag aan je van hoe gaat het nou wat doet ze nou? En dat soort dingen we moeten gauw eens skypen



    Xxxxx Daan

  • 25 Februari 2014 - 18:55

    Daniel Jeweetwel:

    Cool ik hoop dat je het erg naar je zin hebt en je goed vermaakt jij bent zeker 10 uur naar de soa beertjes gekeken hier gaat het erg goed en we missen je heel erg :'(
    En ik denk de hele dag aan je van hoe gaat het nou wat doet ze nou? En dat soort dingen we moeten gauw eens skypen



    Xxxxx Daan

  • 25 Februari 2014 - 18:55

    Daniel Jeweetwel:

    Cool ik hoop dat je het erg naar je zin hebt en je goed vermaakt jij bent zeker 10 uur naar de soa beertjes gekeken hier gaat het erg goed en we missen je heel erg :'(
    En ik denk de hele dag aan je van hoe gaat het nou wat doet ze nou? En dat soort dingen we moeten gauw eens skypen



    Xxxxx Daan

  • 25 Februari 2014 - 18:55

    Daniel Jeweetwel:

    Cool ik hoop dat je het erg naar je zin hebt en je goed vermaakt jij bent zeker 10 uur naar de soa beertjes gekeken hier gaat het erg goed en we missen je heel erg :'(
    En ik denk de hele dag aan je van hoe gaat het nou wat doet ze nou? En dat soort dingen we moeten gauw eens skypen



    Xxxxx Daan

  • 25 Februari 2014 - 18:55

    Daniel Jeweetwel:

    Cool ik hoop dat je het erg naar je zin hebt en je goed vermaakt jij bent zeker 10 uur naar de soa beertjes gekeken hier gaat het erg goed en we missen je heel erg :'(
    En ik denk de hele dag aan je van hoe gaat het nou wat doet ze nou? En dat soort dingen we moeten gauw eens skypen



    Xxxxx Daan

  • 25 Februari 2014 - 18:56

    Daniel Jeweetwel:

    Cool ik hoop dat je het erg naar je zin hebt en je goed vermaakt jij bent zeker 10 uur naar de soa beertjes gekeken hier gaat het erg goed en we missen je heel erg :'(
    En ik denk de hele dag aan je van hoe gaat het nou wat doet ze nou? En dat soort dingen we moeten gauw eens skypen



    Xxxxx Daan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Maart 2014

1770

28 Februari 2014

Noosa

20 Februari 2014

Byron Bay

14 Februari 2014

Sydney 2

12 Februari 2014

Sydney, dag 1
Marieke

Welkom, Leuk dat je me volgt op mijn blog over mijn reis door Australië!

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 478
Totaal aantal bezoekers 6627

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: